Κυριακή 25 Μαΐου 2014
Word cloud με tagxedo.com
Δευτέρα 5 Μαΐου 2014
4 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
ΘΕΜΑ 1 (Προγραμματισμός)
1.
Να αντιστοιχίσετε κάθε στοιχείο της πρώτης
στήλης με κάποιο από αυτά της δεύτερης.
Ύψος<-- 1.76
|
Εντολή επανάληψης
|
ΔΙΑΒΑΣΕ βαθμός
|
Συνθήκη
|
ΓΡΑΨΕ ‘Ο βαθμός στα μαθηματικά είναι’, βαθμός
|
Τμήμα δήλωσης μεταβλητών
|
ΟΣΟ x<10
ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
|
Εντολή Επιλογής
|
Απουσίες > 50
|
Εντολή εισόδου
|
ΑΝ x<10
ΤΟΤΕ
|
Εντολή εκχώρησης
|
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: πόντοι, αρ_παίχτη
|
Εντολή εξόδου
|
2.
α. Ποιοι είναι οι 4 τύποι μεταβλητών που
υποστηρίζει η γλώσσα;
β. Σε ποιον τύπο θα κατατάσσατε τις
μεταβλητές:
·
Αριθμός_απουσιών
·
Μέσος_Ορος_Τετραμήνου
·
Ονομα_μαθητή
·
Παίρνει_Αριστείο
ΘΕΜΑ 2 (Υλικό του υπολογιστή)
1.
Το υλικό ενός υπολογιστή διακρίνεται σε 2 μέρη.
Ποια είναι αυτά; Σε ποιο μέρος ανήκει κάθε μία από τις ακόλουθες συσκευές:
Κεντρική
Μονάδα Επεξεργασίας (Επεξεργαστής), Πληκτρολόγιο, Οθόνη, Εκτυπωτής, Κύρια μνήμη
(RAM & ROM)
2.
Να σχεδιάσετε και να αναφέρετε τις ονομασίες των
τριών κυριότερων τρόπων διασύνδεσης των υπολογιστών (τοπολογία δικτύων).
ΘΕΜΑ 3 (Παρουσιάσεις)
Να δημιουργήσετε αρχείο παρουσίασης με θέμα το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, που θα αποτελείται από 5 διαφάνειες και στο οποίο θα χρησιμοποιήσετε τις ακόλουθες τεχνικές:
·
Εναλλαγή διαφανειών με κίνηση & ήχο που συνεχίζει να παίζει και στις επόμενες διαφάνειες
·
Εμφάνιση & απόσυρση αντικειμένων (πχ.
Φωτογραφίας, λεζάντα) με κίνηση
·
Αλλαγή χρώματος ή εφέ φόντου στις διαφάνειες
·
Εισαγωγή υπερσυνδέσμου σε ιστοσελίδα
· Ενσωμάτωση βίντεο
·
Μέγεθος γραμματοσειράς τίτλου 30
· Μέγεθος γραμματοσειράς κειμένου 18
· Χρήση υποσέλιδου με μέγεθος γραμματοσειράς κειμένου 10 και έντονη γραφή
ΘΕΜΑ 4 (Διαδίκτυο – Ιστοσελίδες)
Να δημιουργήσετε 2 αρχεία-ιστοσελίδες στον επεξεργαστή
κειμένου (MS Word
ή LibreOffice Write), με θέμα το Leonardo Da Vinci και την Τζοκόντα.
Κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει
·
Να περιλαμβάνει τουλάχιστον 3 περιεκτικές
προτάσεις για το θέμα
(πχ. Τι ήταν Leonardo da Vinci, πότε και που
γεννήθηκε, ποια ήταν τα σημαντικότερα έργα του)
·
Να περιέχει έναν υπερσύνδεσμο που θα παραπέμπει
στην άλλη ιστοσελίδα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
1. Συμπληρώστε
τα κενά (…..) προκειμένου τα παρακάτω τμήματα προγράμματος σε ΓΛΩΣΣΑ της στήλης
Α να επιλύουν το πρόβλημα της στήλης Β
ΣΤΗΛΗ Α.
| ΣΤΗΛΗ Β. |
ΔΙΑΒΑΣΕ
Α
ΑΝ Α ……. ........ = 0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ
‘Ο’, Α, ‘ΕΊΝΑΙ …..’
……
……. ‘Ο’,
Α, ‘ΕΙΝΑΙ ….’
………
|
ΕΛΕΓΧΟΣ
ΑΝ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ Α ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ή ΖΥΓΟΣ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ
|
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ Ν
….. Ν….. 5
Σ ……. ……..
ΓΙΑ …… ΑΠΟ ….. ΜΕΧΡΙ Ν ΜΕ_ΒΗΜΑ
…..
Σ <-- ……. …….. ………
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ ‘……………..’, …..
|
Να
γραφεί πρόγραμμα που να διαβάζει θετικό ακέραιο αριθμό Ν>5 και να
υπολογίζει το άθροισμα των περιττών μεταξύ 1 και Ν.
|
2.
Προσδιορίστε τον τύπο και το όνομα στις παρακάτω μεταβλητές:
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ
|
ΟΝΟΜΑ
|
ΤΥΠΟΣ
|
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΠΑΙΔΙΩΝ
|
||
ΜΙΣΘΟΣ
|
||
ΟΝΟΜΑ
ΜΑΘΗΤΗ
|
||
ΥΠΟΛΟΙΠΟ
ΑΚΕΡΑΙΑΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ
|
3. Ποιο πρόβλημα
επιλύει ο καθένας από τους παρακάτω αλγόριθμους:
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
|
ΠΡΟΒΛΗΜΑ
|
P <--0
N <--0
ΓΙΑ Ι
ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΑΝ Α>=0 ΤΟΤΕ
P <--P+1
ΑΛΛΙΩΣ
N <--N+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ Ρ
ΓΡΑΨΕ Ν
|
|
Κ <-- 3.14
ΔΙΑΒΑΣΕ Ρ
Ε <-- Κ*Ρ*Ρ
Π <--2*Κ*Ρ
ΓΡΑΨΕ Ε
ΓΡΑΨΕ Κ
ΓΡΑΨΕ Π
|
4. Να
περιγράψετε τον παρακάτω αλγόριθμο με διάγραμμα ροής
....
....
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
FOUND<--0
Ι<--1
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ ‘Προσπάθεια:’, Ι
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΑΝ Α=Χ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ‘ΜΠΡΑΒΟ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ’
FOUND<--1
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΝ Α>Χ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ‘Ο αριθμός που έδωσες είναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ’
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ ‘Ο αριθμός που έδωσες είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ’
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ
FOUND=1
....
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)