1. Συμπληρώστε
τα κενά (…..) προκειμένου τα παρακάτω τμήματα προγράμματος σε ΓΛΩΣΣΑ της στήλης
Α να επιλύουν το πρόβλημα της στήλης Β
ΣΤΗΛΗ Α.
| ΣΤΗΛΗ Β. |
ΔΙΑΒΑΣΕ
Α
ΑΝ Α ……. ........ = 0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ
‘Ο’, Α, ‘ΕΊΝΑΙ …..’
……
……. ‘Ο’,
Α, ‘ΕΙΝΑΙ ….’
………
|
ΕΛΕΓΧΟΣ
ΑΝ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ Α ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ή ΖΥΓΟΣ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ
|
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ Ν
….. Ν….. 5
Σ ……. ……..
ΓΙΑ …… ΑΠΟ ….. ΜΕΧΡΙ Ν ΜΕ_ΒΗΜΑ
…..
Σ <-- ……. …….. ………
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ ‘……………..’, …..
|
Να
γραφεί πρόγραμμα που να διαβάζει θετικό ακέραιο αριθμό Ν>5 και να
υπολογίζει το άθροισμα των περιττών μεταξύ 1 και Ν.
|
2.
Προσδιορίστε τον τύπο και το όνομα στις παρακάτω μεταβλητές:
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ
|
ΟΝΟΜΑ
|
ΤΥΠΟΣ
|
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΠΑΙΔΙΩΝ
|
||
ΜΙΣΘΟΣ
|
||
ΟΝΟΜΑ
ΜΑΘΗΤΗ
|
||
ΥΠΟΛΟΙΠΟ
ΑΚΕΡΑΙΑΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ
|
3. Ποιο πρόβλημα
επιλύει ο καθένας από τους παρακάτω αλγόριθμους:
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
|
ΠΡΟΒΛΗΜΑ
|
P <--0
N <--0
ΓΙΑ Ι
ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΑΝ Α>=0 ΤΟΤΕ
P <--P+1
ΑΛΛΙΩΣ
N <--N+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ Ρ
ΓΡΑΨΕ Ν
|
|
Κ <-- 3.14
ΔΙΑΒΑΣΕ Ρ
Ε <-- Κ*Ρ*Ρ
Π <--2*Κ*Ρ
ΓΡΑΨΕ Ε
ΓΡΑΨΕ Κ
ΓΡΑΨΕ Π
|
4. Να
περιγράψετε τον παρακάτω αλγόριθμο με διάγραμμα ροής
....
....
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
FOUND<--0
Ι<--1
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ ‘Προσπάθεια:’, Ι
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΑΝ Α=Χ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ‘ΜΠΡΑΒΟ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ’
FOUND<--1
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΝ Α>Χ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ‘Ο αριθμός που έδωσες είναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ’
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ ‘Ο αριθμός που έδωσες είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ’
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ
FOUND=1
....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου